marți, 16 iunie 2009

Soarta mea...

Nu stiu cum e la altii dar in cazul meu cred ca...planul la capitolul necazuri a fost indeplinit cu varf si indesat :(.Mai mult ca sigur ca nu sunt singur in aceasta situatie de aceea si eu am dorit si eu am dorit sa cunosc si alte pareri de la alte persoane care trec prin aceste clipe ale vietii de zi cu zi.Stiu bine ca nu sunt o persoana trecuta prin facultati,sunt doar un om simplu si sincer :(,de obicei gresesti in viata daca esti sincer dar asta e firea mea chiar daca am incercat sa o schimb.Nu doresc sa ma schimb in ceea ce am fost si nu imi doresc sa fiu mai mult decat ceea ce sunt.Tot ce imi doresc este sa o pot avea.Am incercat zi de zi sa imi ridic moralul si nivelul de cultura dar devine din ce in ce mai greu.Nu cer ajutorul nimanui doar sa nu fiu invinovatit pt ca iubesc prea mult.Sa fiu lasat cu durerea care o merit si care trebuie sa o suport.Nu vreau mila,imbarbatare,cuvinte aruncate la vrajeala.Vreau un loc al meu unde sa pot iubi in continuare fiinta care mi-a luat inima.Nu vreau nici sa fiu criticat si nici spurcat pt ceea ce simt.Nu vreau dragostea voastra si nici respectul pe care voi oamenii spuneti cu atata ardoare ca aveti.Vreau doar o singura inima curata si sincera.E mult ceea ce cer dar in toata viata mea nu mi-am dorit un lucru mai aprig precum imi doresc acum.Sunt singur impotriva umanitatii ash putea spune.Daca ai facultate si ai reusit prin noroc pur shi simplu chior...poate chiar din prostie si din aberatie sa iti cladesti o viata....Nu judeca pe altu pt ceea ce face el sau nu a facut pt ca nu ai de unde sa stii tu daca aceea persoana a avut aceasi viata ca si tine.Nu fi rau findca nu cunosti acea persoana,nu judeca si nu certa.Cauta mereu sa aflii raspunsurile inainte de a judeca sau da un sfat.Eu am sa merg mai departe chiar daca voi fi nevoit sa suport toata rautatea oamenilor din jurul meu si a celor care nu o cunosc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu