marți, 9 iunie 2009

Cum te-am iubit si cum te iubesc...

Am sa incerc sa spun cu cuvintele mele tot ceea ce simt eu pentru Ea, exact cum m-am simtit in anumite situati ,exact cum o iubesc ,totul exact cum a inceput.....Sau facut un an si 8 luni si inca o zi de cand am intalnit-o, un an si 8 lunide cand m-am indragostit cu adevarat ,un an si 8 luni de cand iubesc cum nu am iubit p nimeni, un an si 8 luni in care am avut momente in care am fost cu adevarat fericit langa Ea, un an si 8 luni de cand i-am vazut zambetul ei frumos pt prima oara sau intamplat asa multe in acest an si 8 luni mai mult sau mai putin placute. Pana aici nimic anormal, doar ca lucrurile nu sunt deloc roz chiar din contra ......eu o iubesc din toata inima mea si de un an si 8 luni de zile numai chipul ei il am in gand . Nu e zi ,k nu e ora ,sau minut sa nu am gandesc la ea. Tot c fac fac cu gandul la Ea, Ea a ajuns in scurt timp sa fie totul pt mine si sa nu vad nimik altceva decat eu si Ea un\"Noi\" as mult dorit. De cand ma stiu mi-am dorit p cineva care sa simt eu cu adevarat ac iubesc sa ma poata face sa fac lucruri nebunesti pt ea lucruri de care nu credeam vreodata sa le pot face pt o fata si uite-ma aici incercand a-mi pune gandurile si sentimentele in niste randuri pt Ea pt \"MyLady\". Si cum spuneam mai sus lucrurile nu sunt deloc asa frumoase cum le-am visat eu in aceea fata care am sa o intalnesc fata p care o iubesc din tot sufletul meu...Ea are p cineva si de aci lucrurile se complica foarte mult pt ca eu tin foarte mult la ea. Tot c e mai ciudat e ca am invatat sa o iubesc chiar daca are p cineva lucru care e foarte nebunesc si foarte dureros avnd in veedere ca ea are p cineva. Nu cred ca si-ar dori cineva din lumea asta sa treca prin starile care am trecut eu prin zilele in acre nu o vedeam ,prin zile in acre nu puteam face nimik altceva decat as astept ziua in care am sa o tin in barte am sa o sarut ,am sa-i privesc ochisorii ei frumosi. o iubesc si nu ma interseaza ce ar spune lumea si cine ma-r critica pt ceea c fac eu ceea c iubesc eu , langa Ea am fost pt prima oara fericit cu adevarat m-am simtiti cu adevart fericit, langa ea am simtit c inseamna durerea cu devarat am vazut cum e sa iubesti cu toata fiinta ta .sa te dedici unei singure persoane chiar daca persoana respectiva nu e a ta. E greu mereu a fost asa dar a devenit din c in c mai greu , o iubesc din c in c mai mult , o doaresc langa mine cat mai mult timp, am momente in care as da orice si as face orice sa o am langa mine sa o privesc sa-i spun ca o iubesc. Stiu poate sunt prea ciudat poate chiar sunt......dar poate sunt un simplu om cu o simpla viata care iubeste pur si simplu ,iubeste mult prea mult poate mai mult ca p el p altcineva ,p cineva care simte ca il completeaza atunci cand e langa el. Stiti Ea e fata care ma completeaza, fata care mi-a provocat si i-mi provoaca fluturasi si goluri in stomac de cate ori o vad , de cate ori o sarut ... sa va mai spun odata \"o iubesc mah\" si o iubesc mult si ca un nebun. poate nu sunt eu un poet sau un mare scriitor vreau doar prin aceste randuri sa incerc sa-mi mai usurez inimioara mea sa incerc sa pot pune in cuvinte c simt eu cum gandesc si c ma doare. Ganditi-va putin cum va-ti simti stiind ca persoana pt care va-ti da viata efectiv ati face orice pt ea , e cu altcineva ........tine in brate p altcineva ,o atinge altcineva , o saruta altcineva, numai ganditi-va si imaginati-va decat o singura zi in care sunte-ti siguri ca ar fi cu altcineva si voi sa stiti c face. Acuma imaginati-va sa traitti cu sentimentul din ziua aceea nu o zi.....un an ... un an al naiba de dureros sa traiesti zile in care te agnmdesti al zilele c vor urma siind ca a doua zi nu se va schimba nimik si totul va ramne la fel...tu o sa continui sa o iubesti o sa continui sa vrei sa o vezi . As vrea uneori sa fie pt un singur minut in locul meu sa simta c simt eu cand ea e cu altcineva si eu stiu asta,,e al naiba de dureros ............. Si in ciuda la toate astea nu ma pot opri din a iubio din a dori-o aproape de mine, de sufletelu meu. E greu mereu a fost doar ac eu am iubito si o iubesc din c in c mai mult si am doare din c in c mai rau ca stiu ac nu e a mea. Am si am avut momente in care nu mai vroiam nimik vroiam sa dispara toata durerea ,vroiam sa nu maii simt nimik, vroiam sa nu i-mi pese de nimik stiu e nebunesc dar ajungi in starile astea cand vezi ac nu poti face nimik ca iubesti si doare asa rau.... Sa va spun ca am avut momente frumoase petrecute langa ea chiar foarte frumoase. Momente care i-mi luau rasuflarea momente care ma faceau sa simt ca traiesc O IUBESC si nush unde o sa ajung nush c o sa fac dar nu-mi pot imagina nimik fara ea in viata mea. Sa va spun cum suntem noi cand ne intalnim......e ceva frumos de cele mai multe ori. uneroi incepe un moment frumos printr-o mik cerata care sfarseste frumos prin multe sarutari si zambete din toata inima si strangeri in brate si tot c e frumos facute din inima. sa va mai spun ca o iubesc cred ca ati prins ideea ca o ador p \"MyLady\"./ Este o fata superba din toate punctele de vedere , o iubesc [pt ca atunci cand sunt suparat sau trist incearca sa ma faca sa zambesc si de cele ami multe ori reustete defapt nu cred ca nu ia reusit vrodata.Duminica seara mi-a redat speranta ca totul va fi bine si ca vor trece peste tot.Sarutarile ei erau pline de foc si pasiune.Inima ei pulsa pt inima mea.Eram intre vis si realitate.Vroiam sa nu se mai termine acel moment.Dimineata cu ochiisorii ei dulci si plini de dragoste m-au convins de iubirea ce mi-o poarta.Ochii ei sclipeau pt mine I-mi place sa ii mangai chipul de ingeras frumos, fel i-mi place cand ma mangaie si am atinge .stiu sunt nebun dar chiar nu am interseaza ca crede lumea eu stiu bine c simt si nu toti am pot intelege prin c trec eu. daca satu bine sa ma gandesc as putea scrie ore in care as incerca sa-mi exprim gandurile .sentimentele si ofurile mele dar stiu ac nu am sa pot niciodata sa va bag in inimioara mea sa simititi cu adevarat ceea c simt eu sa treceti prin c trec eu vreau decat sa va face-ti o idee si e de ajuns. Din tot c am spus eu aici nu am spus nici macar un sfert din tot ... as vrea sa va pot face prin cuvintele mele sa intrati putin decat putin in viata mea in marea mea iubirea in marea mea durere in tot c simt eu .................

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu