joi, 4 iunie 2009

Pana in momentul de fata

Acesta este primul meu post.Am fost rugat de catre o persoana draga mie si si care sunt in stare sa imi dau inima sa ii fiu centralist pe blogu' ei.Eu habar nu aveam pana acum vreo 2 ore cum se creaza un blog.Intr-un final MyLady care a suportat cu multa rabdare a reusit sa ma indrume catre viitor :).Trec prin momente foarte ciudate si uneori realizez faptul ca in cei 20 si un pic de ani ai mei nu am avut prea mult de a face cu lumea,chiar daca ma consider o persoana sociabila si cu multi "prieteni"....oricine poate sa aibe prieteni dar depinde si felul lor de prieteni.Cum e si cu branza....dulce,sarata,topita etc.....Aici inchei primul post nu inainte de a mai trege inca odata aer in piept si sa imi readuc aminte ca totusi speranta moare ultima

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu