marți, 23 iunie 2009

Chiar si ingerii cad..

Da din nefericire este adevarat chiar si ingeri cad.Ma gandesc in fiecare zi cu ce oare am gresit de am parte de asemenea razbunare din partea vietii?Ca nu am ajutat o femeie batrana sa urce scarile acum 3 ani?Ca nu am dat cu buna ziua sefului meu?Ca iubesc cu adevarat o fata pe care o consider din toata rasuflarea mea si toate puterile mele ingerul meu pazitor,care ma ajuta sa trec peste tot ce e mai greu?Nu stiu ce pot sa zic.Aseara am vrut sa scot tot raul din mine sa il arat lumii cata suparare si rautate am acumulat in mine,dar nu am putut pt ca am avut-o langa mine si chipul ei angelic mi-a calmat toata rautatea si supararea.Am realizat ca nu pot sa fiu un nenoricit si o haimana precum ma considera altii.Este adevarat ca omul are cel putin 2 fetze,dar eu nu am decat una si o spun cu toata sinceritatea,am fost parsiv,mincinos,hot,pervers,golan si multe altele dar totul sa schimbat in momentul in care ea a aparut in viata mea.Sunt singur si nelinistit si mi-ash dori din tot sufletul sa pot sa imi arat rautatea si supararea dar nu pot pt ca nu ash mai fi eu daca ash face asa ceva.In acest moment sunt sleit de toate fortele si am nevoie doar de o singura persoana care ma poate ajuta.Nu se va intampla lucru asta din nefericire pt ca nu o sa o pot avea nicioadata.Din ce motive????Sa zicem ca am fost JUDECAT pe nedrept.

Un comentariu:

  1. buna seara
    si...ai grija de tine...te mai astept pe blog la mine, o sa mai trec si eu pe aici...daca o iubesti atat cat scrii, si crezi ca dragostea invinge,ar trebui sa lupti sau macar sa-i fii aproape....desi fiind aproape, n-ai sa poti sa te detasezi :)
    e cu dus intors....dar raspunsurile apar de multe ori de unde nu ne asteptam!!!

    numai bine!

    RăspundețiȘtergere