vineri, 5 iunie 2009

MyLady

Azi am reusit dupa aproape 2 luni sa o vad pe MyLady.Am sperat in continuare cu inima in dinti ca toata suferinta se va sfarsi azi :(....well nu sa intamplat.Dar am aflat cu stupoare 2 lucruri despre asha zis-ul prieten.
1) ca este din cartierul meu mai exact stam pe aceasi strada( am zis ca nu e adevarat lucru asta dar uite ca este)
2) iar cel de al doilea lucru,ca nu saruta mai bine cam mine...dooaa nu vreau sa fie motiv de lauda dar totusi ma face sa ma simt mai bine :).
Speranta mea de zi cu zi creste din ce in ce mai mult chiar daca stiu ca este un drum lung si amar
(o sa folosesc cuvantul)DAR care mie mi-a pus capac astazi ca e un drum pe bune meritat si care o sa se sfarseasca in momentul cand va realiza faptul ca nu sunt o persoana trecatoare in viata ei.MyLady este o persoana care isi merita in viata ei tot ce e mai bun DAR ea crede ca eu nu sunt acel om care insemna totul pt ea.Sunt o persoana rationala....asha m-a creat ea si ma indemnat sa fiu.Nu am aflat inca diferenta intre a Tine la cineva si a Iubi pe cineva dar o sa ma straduiesc sa aflu. Recunosc in sinea mea ca a facut multe sacrificii pe care eu unul nu ash fi fost capabil sa le fac dar totusi am realizat un lucru.In viata se merita sa lupti pt tine si pt persoana mult prea Iubita.MyLady pt mine este aceea persoana.In aceasta asteptare ma voi scufunda in gandurile mele mici si curate pt a a intelege ce insemn eu pt ea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu