vineri, 13 aprilie 2012

Guess who?

Well dupa mult timp de liniste si pace in viata mea personala am decis sa imi reiau activitatea in acest mic colt de reculegere.
Ultima si ceea mai noua veste este ca a mea sotie se afla pe pragul de a naste vitorul nostru copil care bineinteles este asteptat de bunici cu maxima intensitate.Ma bucur de ultimile mele clipe linistite si ma gandesc la viitorul apropiat care imi bucura viata.
Deja am in cap N povesti pe care voi urma sa le spun in momentele de tata/fiu si clipele cele mai frumoase petrecute din viata mea.Pana una alta va doresc tuturor multa sanatate si fericire alaturi de cei dragi si familie.

Hristos a Inviat.

Un comentariu:

  1. Adevarat a Inviat!
    Felicitari!...vei deveni un tatic fericit!
    Multumesc pentru vizita si mesaj!
    Paste Fericit alaturi de cei dragi iti doresc!

    RăspundețiȘtergere