sâmbătă, 13 februarie 2010

Un om nu poate fi un animal?




Unele animale sunt simpatice rau prin faptul ca ne demonstreaza istetimea lor precum si atasarea lor fata de noi.O metoda simpla de a cere de mancare este acela de se uita luuuung spre tine cu o fata trista de parca ar fi ultima ultima lor zii din viata.Toate animalele au suflet chiar daca nu reusesc sa exprime dragoste si respect fata de noi,trebuie sa ne gadim la faptul ca noi totusi avem o gandire logica si putem sa deosebim raul de bine.Inca un act de inteligenta din partea unui catel sa zic mediu de statura cu codita taiata si o ureche ciulita mi-a atras ieri atentia.Afara ploua urat si cam frigulet,eu imbracat corespunzator vremii nu am dat mare pasare acestui lucru.Intru-un final dau sa urc in autobuzul 178 care ma ducea direct spre casa am avut ocazia sa vadun lucru rar.Un maidanez de statura medie cu codita taiata si o ureche dezvelita sedea comod intins la ultima usa a autobuzului.Acum eu stau sa ma gandesc in felul urmator:Au suflet si inteligenta corect?De ce unii dintre noi nu putem fii la fel de sufletisti precum un simplu catel si sa ne multumim cu ceea ce primim?

Un comentariu:

  1. Cred ca si animalele au propria persoanlitate .Unele blande ,altele mai putin ,dar asa cum e si omul fiecare e diferit ,de la oameni la animale .Nu ne putem multumi cu ceea ce primim fiindca nu trebuie sa fie asa ,daca in natura noastra era sa ne multumim cu ce primim am fi ramas in epoca de piatra ,nu am fi civilizat si probabil niciodata nu s-ar fi creat ceea ce se afla in zilele noastre .Ne dorim mai mult si reusim mai mult ,evoluam ,iar eu cred ca in bine chiar daca orice schimbare are cosecinte atat negative cat si pozitive .Imi place cum scri ,sper ca nu te superi ca am scris atat de mult ,dar mi-am exprimat opinia .

    RăspundețiȘtergere